söndag 18 april 2010

Vart tog den söta lilla solen vägen?!



Idag är det trist väder, fast det va värre igår... Då visa sig inte solen på hela dagen men idag har ja allt sett en skymt av den men det e inte mkt!
Ska snart hem till svärmor, väntar bara på att Melvin ska vakna. Ikväll bär det av till Andreas och Amanda där det blir köpe mat :P Mumms!

Imorgon börjar ännu en förmiddagsvecka för Tobbe vilket innebär att jag ska upp me tuppen å få iväg Melvin till dagis.. Tycker de e så strängt för ja har en tös som gärna sover länge och jag HATAR att väcka!
Åh imorgon ska jag ÄNTLIGEN till frissan =) Skulle juh vart där i Onsdags men fick avboka tiden bara för ja va sjuk!

Så jag får väl ta ett kort på mig sen så ni får se hur d blev!

Jag önskar er alla en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar