torsdag 29 april 2010

Shopping!



Igår var jag på shopping med underbara Jessica =) Blev en jäkla massa snyggt från både Gina och H&M =) Nice,nice... Men nu får det va färdig handlat för ett tag tror ja allt! Har handlat otroligt mkt kläder den sista tiden!! Så nu får man spara lite slantar me..

På förmiddagen hälsade Jenke på med sin lilla söte Tedie och Fanny med Alice. Det blev massa prat och fika =) Haha tack för att jag fick va gift med din man dör ett tag där Fanny ;) haha

Idag ska jag fixa naglarna så man blir lite snygg om händerna ;) sen blir det bara en massa mys med min underbara sambo och två barn!

Andreas tatuerade Tobbe i förr går och den blev SÅ jäkla bra =) Andy har precis börjat tatuera men gud så duktig han är alla redan!
Du är grym min vän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar