tisdag 13 april 2010

Pest å Pina

Ligger hemma sjuk... Inget kul alls. Har haft feber och mjölkstockning.
Moa började äta ersättning istället å ja tänkte då kan ja lika gärna sluta amma nu, men mjölken har runnit till sig igen så ja började amma henne igen... Ska försöka se om det kan funka ett tag till.. Jag har lite ont fortfarande men hoppas på att det ska bli bättre annars får jag sluta igen..
Har inte haft feber sen imorse så det e gott det, men e fortfarande mkt seg. Tobias är hemma från jobbet och tar hand om barnen.
Han ska väl eventullt va hemma imorgon också sen så får ja försöka ta hand om ungarna själv så han inte blir borta så länge från jobbet!
Orkar inte skriva mer nu men jag skriver när jag orkar igen!

4 kommentarer:

  1. Usch gumman, låter inte alls roligt.
    Tänker på dig

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för att du finns där för mig.

    SvaraRadera
  3. Ja visst gör det tänk att det är 4 år sen gisses vad tiden går fort.
    Tack för idag och dina goa ord och tänkvärda ord.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår bättre nu! Kram Zandra

    SvaraRadera