fredag 2 april 2010

God Morgon!








Idag vaknade man till solsken! Kan det bli bättre?

Igår köpte vi napp modell nummer tre till Moa och äntligen tog hon den!! Så skönt för mitt bröst har vart napp för henne och det är inte kul för då blir man sittandes hela tiden...

Natten har varit underbar! Första gången Moa sov för sig själv!! Hon sover alltid brevid eller på mig på nätterna i vår säng för hon har haft sånt otroligt närhetsbehov men inatt lyckades ja ändra på detta, hon sov halva natten i vagnen sen vakna hon och fick mat sen sov hon till halv åtta i sin vagga brevid vår säng... Sen skrek hon till för hon blev så tät så bar ja ner henne igen åh la henne i vagnen åh där sover hon gott ännu! Hon hade tydligen inte tänkt å vakna än! Åh jag som skulle iväg med barnen nu på förmiddagen åh köpa påskblomma till mor å far när Tobbe fortfarande sov! Får väl göra detta sen!

Inatt fick jag ett efterlängtat sms!! Hanna å Jimmy och har äntligen fått sin lille bebis =) En pojke fick dom och jag är SÅ glad för deras skull... Jag e så nyfiken på den lille så jag tror ja spricker... Väntar spänt på en bild =)

Melvin sitter å studerar tvättmaskinen som är i fullgång medans ja sitter här.. Han e rolig han... Han e som sin far för han ska oxå alltid sitta å stirra på saker som igentligen är helt ointressanta ;)

Nu ska ja plocka undan torr tvätt så jag kan hänga upp den nya blöta på tvättstället...
Ni får ha en bra dag i den härliga vårsolen!

1 kommentar:

  1. Hahaha är han som pappa haha hur blir då våra barn =P

    SvaraRadera