måndag 19 april 2010

Frisören!





Idag var jag hos frissan, skulle igentligen slinga håret i ljusa slingor men i och med att jag valt att låta håret växa ut så tyckte hon ja skulle vänta å slinga tills nästa gång så håret hinner växa ut mer så idag blev det bara att ja färga håret i samma färg å toppade de så det blev inte så stor skillnad på frisyr men det gjorde mkt att få bort utväxten!!!

Ska lägga in lite bilder nu, på en klänning som ja ska beställa som jag ÄLSKAR och sen så lite bilder på mina älsklingar!

Natti Natti

1 kommentar:

  1. Dina fina barn du skall vara mycket lycklig som har en sån underbart fin familj.
    Klänningen är grymt snygg och så mycket ÅSA
    INTE Ida hahaha
    Jag skulle se ut som en förvuxen flodhäst iklädd i en maräng hahahahah.
    Love you

    SvaraRadera