måndag 26 april 2010

Helgen!


Helgen har varit super. I Fredags var vi hos min bror och hans Jessica på kvällen och hade det riktigt trevligt, barnen va med och Melvin va trött vid 09.45 så då åkte vi hem.

I Lördags på eftermiddagen hälsade jag på Sandra i hennes nya hus! Herre gud vilken villa hon har =) SÅ fruktansvärt mysigt det var där!! Vilket fönster man än kolla ut genom var det underbar utsikt och bara att stå på gården eller sitta i köket med en kopp kaffe det kändes bara SÅ rätt! Underbart ställe!!
På kvällen firade vi min far som fyllde år. Det blev massa god mat och tårta med familj och släkt. Kvällen avslutades kl 11:30 då Melvin klarat vara vaken hela tiden.

Igår söndag kom Hanna och Jimmy med lilla Oliver på eftermiddagen, det blev kladdkaka till fika och sen en lång runda med barnen. Vi gick bland annat ner till vallarna och matade grisarna och kollade på alla djur å sen fick Melvin gunga på lekplatsen.
Lite senare mot kvällen blev det pizza sen åkte dom hem kl: 18:45 åh då somna Melvin i soffan så vi fick bära upp han i sängen...Han sov inte middag så han va jätte trött, kändes konstigt att han somna så tidigt, är van han somna runt halv nio, nio tiden..
Men en underbar dag va det igår i alla fall å vädret gjorde juh det hela mkt bättre också!

Nu är Melvin på dagis och lilla Moa sover nu fram till 12-1 tiden så ja tänkte ta mig en kopp kaffe å sätta på en film, sen i eftermiddag ska Tobbe ta båda barnen så ska jag iväg och träffa Jessica =)

Idag hoppas jag på fint väder!
Ni får alla ha en riktigt bra Måndag =)

1 kommentar:

  1. Så härligt kort på barnen.
    Vilken härlig helg ni haft =)
    Kram

    SvaraRadera