torsdag 3 juni 2010

Nu får det räcka snart!!



Nu har man tatuerat sig igen! Min kompis som ja kännt flera år ska få göra en liten, liten tatuering på mig också men sen e det slut!!! Vill inte täcka mig så mkt!!! Har tio stycken nu å det räcker! Jag tycker inte det e snyggt när tjejer har FÖR mkt, gillar det på killar men tjejer ska inte ha så många tycker ja ; )

Jag har länge länge velat göra en tatuering för mina syskon, föräldrar men har inte vetat vad och jag har heller inte velat skriva in deras namn så därför skrev jag så som ja gjorde i nacken och det är en tatuering för min familj för att visa att dom och mina barn är mitt ALLT!

Om jag inte sagt det så har Tobias påbörjat sin pappa ledighet/semester så han ska vara hemma med mig och våra två guldklimpar i hela två månader =)

2 kommentarer:

  1. Jag skall ha sex party till sommaren =)
    DÅ skall du komma =)

    SvaraRadera
  2. absolut det skall jag göra =)

    SvaraRadera