måndag 14 juni 2010

Napparna Borta!


Melvin har nu slutat använda napp och det har gått JÄTTE bra =) Är så stolt över min gosse =)

Igår va vi hos Jimmy å Hanna, det va jätte mysigt. Vi va ute och åt på restaurang. Hade ont i munnen igår å det va ömt åh så, och igår kväll kunde ja inte somna för det gjorde jätte ont åh va svullet så ja fick ta en stark värktablett. Sen idag fick jag en akut tid hos tandläkaren och dom sa att det va en visdomstand på väg upp och att jag fått tandkötts inflammation. Så ja fick någon smörja att ta på tanden som dödar bakterier å blir det inte bättre så blir det antibiotika! Får panik snart för det bara värker å värker åh ja kan knappt äta eller dricka! Gör rent ut sagt Skit ont! Så jag e på riktigt dåligt humör.
Tobias å Melvin är i Ryggebo å bygger sandlåda men jag hade ingen lust att följa med med denna värk så jag och Moa stanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar