onsdag 1 september 2010

Länge sen sist!

Hej!

Ibland bara tiden springer iväg åh man hinner bara inte skriva!
Men mycket har hänt! Min syster har fått en liten tös den 14 Juli, hon är så jätte söt!! Moa har juh blivit stora tjejen nu när det kom en sån liten bebis! Moa är snart 6½ månad! Går SÅ fort!
Sen har vi min lilla Ida som ska ha bebis =) Fast det kanske jag har skrivit tidigare?!

Något annat nytt är att min mor har köpt tröingebergs kiosken och hon har gett mig ett deltidsjobb =) Så nu ska jag väl snart in åh läras upp lite granna, så jag ska börja jobba lite nu under min mamma ledighet.

Igår hade jag va jag kalla en mamma Åsa dag utan barn å man då jag satt hos frissan två timmar sen va jag iväg och gjorde naglarna i 2 ½ timme =)
Så nu är jag snygg inför bröllop på lördag =)

Idag ska jag, Tobias och barnen åka till Varberg och hitta kläder som Tobbe ska ha på bröllopet och så ska jag klart in en en sväng på underbara Gina ;)

Åh nu e det den 1 september och nedräkningen har börjat!!! Längtar enormt till den 16:e Har velat göra detta SÅ länge och nu äntligen ska det bli av!!! =)

Solen skiner idag!

Hoppas ni alla får en riktigt bra Onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar