tisdag 25 maj 2010

Då va man ett år äldre...

Jaha igår fyllde man hela 24 år. Inget speciellt me det så det blev lite kalas för familjen på kvällen bara. Fick en massa fina saker =)

Idag har jag vart på babycafé med Jenke och barnen, mkt trevligt. Sen va jag iväg åh köpte present till syster som fyller år på Torsdag.

Veckan är ganska full späckad. Imorgon är det babymassage på förmiddagen sen ska jag passa min systerdotter.
Torsdag ska jag träffa Malin på förmiddagen å Sandra på eftermiddagen och på Fredag ska jag tatuera mig =) Kommer nog bli snyggt, får väl lägga upp bilder på det sen ;)

Har slutat amma lill tösen nu, så nu sover hon hela natten på sitt rum och äter bara en gång så det e super skönt.. När ja amma va det mkt äta och snutta hela tiden!!

Nähe nu ska jag nog krypa ner under täcket, börjar bli trött. NATTI!

1 kommentar:

  1. Åh Baby cafe vart finns det ett sådant någonstans?
    Kram

    SvaraRadera